Söin tänään vapaaehtosesti pienen määrän jätskiä ja se oli hyvää eikä mulle tullu sen jälkeen yhtään sellasta oloo että "tappakaa joku mut nyt ja heti".. Eli siis mä oon vissiin paranemassa mutta hei emmä taida haluta parantua vielä... Ehkä sitten kun mä oon laihempi. Pienempi on söpömpää. Ei kukaan kai voi rakastaa tyttöä joka painaa sinivalaan verran.

Ihastuin yhteen tyttöön. Tein varmaan jotain väärin koska se ei enää ees halua puhua mulle. Ja nyt jää vaan ikuiseks arvotukseks että mitä sanoin tai tein väärin että sen tunteet kuoli. Tai sit se vaan kyllästy mun puheisiin siitä kun yritin hienotunteisesti varottaa sitä siitä että oon oikeesti todella lihava.. Kukapa nyt lihavan ihmisen kanssa haluis seurustella.

Iiik mul on ens pe synttärit... Ei oo kivaa kun joka vuosi tulee vaan vanhemmaks ja vanhemmaks. Ja kohta on jo haudassa. Ja kaikki kiva jää kokematta kun ei sitä voi tehä enää näin vanhana...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta