Moikka taas kaikki. Mitäköhän mä eilen oon tehny kun en oo muistanu taaskaa kirjottaa tänne mtn... Hmm tai sit se johtu siitä ettei mun mielessä ollu mtn kirjottamisen arvosta. Tässä kuuntelen mun valitsemia thinspo biisejä ja mietin että lähenkö lenkille.

Ainii löysin tälläsen testin suomi24:sta ja ajattelin laittaa sen tänne kun oon täyttäny sen.

Syötkö aamupalaa? en

Millaisena haluat kahvisi? en juo kahvia

Syötkö koskaan ulkona? En

Kuka on paras tuntemasi kokki? En tunne kokkeja mutta heitetään tähän vaikka Jyrki Sukula?

Oletko itse hyvä laittamaan ruokaa? En

Paljonko rahaa käytät keskimäärin ruokaan kuukaudessa? 0 euroa

Onko sinulla oma keittiö? on

Millaista ruokaa tekisit kiireisenä arkipäivänä? en minkäänlaista, en osaa.

Entä rauhallisena sunnuntaina? Sama kuin edellisessä kysymyksessä.

Mitä tilaat Subwayssa? Joku patonki

Mitä syöt koulussa/opiskelijaruokalassa/työpaikalla? En syö

Jos joskus on tilanne, että joudut tekemään eväät, mitä ne pitävät sisällään? Leipä ilman voita.

Jos sinulla on viikossa rahaa ruokaan vain 5 euroa, mitä ostat? En mitään, laitan säästöön.

Mikä on lempiruokasi? Näytänkö mä siltä että mä syön?

Entä lempijuomasi? Vesi tai pepsi max..

Mistä ruoista ja juomista et pidä? Kala ja kanaruuat ja en tykkää mistään missä on alkoholia

Raksita ruoat joilla voisit elää vuoden :

[]Pakastepizza
[]Porkkanaletut
[]Janssoninkiusaus
[]Pinaattikeitto
[]Graavilohisalaatti
[]Sushi
[x]Jauhelihakeitto
[]Hernekeitto
[]Poronkäristys
[]Omenat
[x]Ruisleipä
[]Suklaakeksit
[]Maitorahka
[]Makaronilaatikko
[]Karjalanpaisti
[]Kebab
[]Täytetyt paprikat
[]Currykana
[]Pikanuudelit
[]Ohrapuuro

Lasketko kalorit ruoassasi? kyllä

Oletko joskus oksentanut syötyäsi liikaa? en oksenna

Oletko joskus pyörinyt pallona kotiin ravintolasta? en

Juotko limuja? vaa light limuja..

Käytkö kavereiden kanssa lounaspaikoissa syömässä? en

Onko ruokailutottumuksissasi jotain minkä haluaisit olevan toisin? syön kaikkee liikaa..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta