Mulla vissii loppu hoito psyk polilla. Piti vaan vaihtuu hoitaja ja siitä on jo 2 kuukautta enkä oo vieläkään saanu aikaa sinne ja mä meinaan tappaa itteni. Mä syön ihan liikaa enkä mä laihdu sillä ja sielä psykpolilla mun fiilis saatiin aina jotenkin kohenemaan... En halunnu viillellä itteeni ja nyt kiroon sitä kun kaikki mun teräaseet millä pysty viilteleen on piilotettu jonnekkin. Nyt kun mä todella tarvisin niitä kun ei kukaan halua hoitaa mua.

Mä syön liikaa enkä kestä sitä. Mä vaan lihon ja lihon eikä kukaan halua auttaa mua lopettaan syömistä. Mun lääkkeetki loppuu enkä tiiä vieläkään onko se resepti enää voimassa apteekissa. Pitää ens viikolla käydä kysymässä että saanko vielä niitä mun lääkkeitä. Mulla ei oo enää mitään järkee elää mun olis parempi vaan nukkua pois.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta