Moi kaikki. Ja pahottelut etten kirjottanu eilen mitään... Oli vaan niin paljon muuta tekemistä ja muistin vasta myöhään illalla sängyssä että ainiin, olis voinu tännekkin kirjottaa jtn... Mutta kai se on ihan ymmärtettävää että välillä saattaa unohtua. Kauhee kun mulla on tyhjä aukko päässä enkä keksi mtn kirjotettavaa... Tää on ihan perseestä kun haluisin kirjotta jtn mut sit en keksikkää mtn kirjotettavaa.

Tänään töissä oli taas ihan mukavaa... Ainoo vaan että pomo sano että voisinko palaa mun vanhaan tehtävään ja mä kai tavallaan menin suostuun siihen vaikken oikeesti ees haluis.. Tyhmä minä, oon liian sinisilmänen ja kiltti.

Kaveri kysy tänään että haluunko että ostetaan huomenna kaupasta tortilla ainekset vai pizzaa... Näytän vissiin siltä että molemmat kelpais. Yritin kyllä varovasti sanoa etten mä halua kumpaakaan. Toivottavasti se tajus.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta