Mä en koskaa tuu pärjää ilman karkkia. Kävin just äsken hakemassa kolme pussia salmiakkia. Mä en siis vieläkään tahdo laihtua. 

Vähänkö nopeeta toimintaa kun eilen tilasin eilen uuden puhelimen ja tänää tuli ilmotus että se on haettavissa. Pitää huomenna kaverin kanssa hakea se paketti automaatista. 

Söin tänää pienen pizzan. Ei ois pitäny mutta kun oli hirvee nälkä eikä ollut sillä hetkellä muutakaan tarjolla. Onneks se sentään oikeasti oli pieni. Ja mulla on siitä pizzasta huolimatta taas nälkä. Mä en kestä tätä jatkuvaa nälän tunnetta. Laihoilla ihmisillä ei oo koko ajan nälkä joten siis mä oon hirmu lihava. Enkä oo ees vielä saanu aikaa sinne psyk polille joten nekin varmaa oottaa että mä joko laihtuisin tai sit kuolisin pois. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta