Siis vitsi kun mua pelottaa huominen.. Toivoisin et  se olis ohi jo. Huomen on taas aika hoitajalle eikä siinä muuta mitään mutta kun mun äiti tulee sinne kanssa. Eikä se tiedä et mun anorexia on taas pahentunu.. Eikä nyt puhuta vaan pienestä pahenemisesta kun tilanne on tällä hetkellä se etten mä halua syödä tai juoda enää yhtään mitään. Eli siis ah, ihana anorexia. Mä niin alan vihaan sitä kun ei enää pysty laittaaa mitään suuhunsa ellei tiedä paljon siinä on kaloreita. Ja sit se ainanen kalori raja. Mitään missä on 200 tai enemmän kaloreita niin jää kiltisti hyllylle odottamaan jotain toista. Ja joo, siis tiiän että jos laihduttaisin terveellisesti mulla ei olis näin pahaa ongelmaa noitten kalorien kanssa.

Ja ärsyttää kun töissä pomot on muka huolissaan siitä kun en suostu syömään. Niitä varmaan ärsyttää kun ne joutuu tulee joka kerta hakeen mut syömään ja kun ne hakee ne saa kertoo mulle viiden minuutin mittasen tarinan tai faktan että miks mun pitää tai kannattaa syödä ennenkun edes suostun liikahtaan tuolilla. No joo, jos neki olis näin lihavia niin ehkä ne ymmärtäis paremmin miks mä en halua syödä. Mä haluan vaan laihdua. Olla taas hoikka tyttö.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta