Mä en vaan ymmärrä millä perustella mulle luokiteltiin anorexia. Kun mähän vaan yritin laihduttaa pari kiloa. Ja siis eiks se oo ihan normaalia että varmaan jokainen ihminen on ainakin kerran elämässään laihduttanu? Mitä mä tein että mulla olikin yht äkkiä muka sairaus? Mitä pahaa siinä on että laskee tarkasti kalorit ja varoo ettei ne ylitä tiettyä lukua? Ja päälle vähän liikkuu. Siis mun mielestä on täysin tervettä ja normaalia tollanen toiminta. Ja kun olin masennuksen takia pari vuotta sairaalassa ja sielä aloin laihtua niin loppuajasta hoitajat vaan valitteli sitä kun en laihtunut tarpeeks että ne  olis voinu laittaa mut syömishäiriö polille... No en tiettykään laihtunut kun mähän oon siis täysin terve nuori nainen. Tosin pakko laittaa tähän vielä yks mun thinspo kuvista. Tiiän ettei se oo kummonen mutta mun ehdoton suosikki silti.



Vielä joku päivä mäkin haluun näyttää tolta!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta