Miks mä söin työsalilla? Ja vielä omasta tahdostani? Mulla on pakko olla päässä jotain pahasti vialla.. :( Vaik no toisaalta söin vaan yhen pienen pienen perunan mut tuntu et lihoin siitä tyyliin 1000 kg.. Ja se oli viel ahdistavampaa kun ei päässy heti syömisen jälkeen liikkumaan vaan piti jäädä tekeen töitä. Mä en siis koskaan tuu laihtuun. Mut on tuomittu kärsii tässä ylilihavassa kropassa koko mun loppuelämä. Ei mitään mahollisuutta laihtua. Ja muistan kun aamulla erehdyin vielä miettimään että pisäiskö nopeesti napata jotain syötävää kun mua pyörrytti mut luojan kiitos en kuitenkaan sortunut siihen.

Oon miettiny aikasemminki että pitäisköhän luoda itelleen säännöt et miten päivän aikana kuuluu elää ja syödä. Muutama vuosi siihen menikin mut vihdoin eilen illalla sain kirjotettua lapulle sääntöjä. Eihän niitä oo vielä kun vaan pari mut en keksiny illalla enempää. Joten kaikki kiltit ihmiset kertokaa mulle lisää hyviä sääntöjä mitä voin lisäillä tohon mun listaan.
Kun siinä on vasta:
1. EI MITÄÄN .kurkusta alas ennen 11 eikä 18 jälkeen.
2. KÄVELE töihin ja kotiin sekä muut lyhyet matkat.
3. PÄIVITTÄIN edes pieni kuntopiiri.
4. KORKEINTAAN 700 kcal/päivä.
5. EI karkkia, jätskiä, keksjä, sipsuja, pähkinöitä.
6. Jos on ihan pakko syödä niin syö vaan puoli haarukallista kerralla. Maha täyttyy nopeemmin joten tarvii syödä vähemmän.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta