Siis vitsi kun mä olen huono ihminen.. En ymmärrä miten muut kestää mua. :( Tänäänki oli psykpolilla aika ja siel oli ihan kivaa... Mut sen jälkee kun olin tulossa kotiin ni mun alko yht'äkkiä tekeen mieli sipsuja. Ja mä VITUN IDIOOTTI menin kauppaa ja ostin niitä. No sit pääsin kotiin ja meni tunti niin olin syöny jo puol pussia.. :( Mä en vaan ymmärrä miten mä saatoin! Toisaalta kai onneks en oo muuta tänään sitten syönytkään.. :D Ja mua pelottaa sekin kun hoitaja määräs mut lääkärille parin viikon päästä. Eikä siinä muuten mitään mutta MIES lääkäri. Joo siis varmaan se on hyvä lääkäri mutta enpä usko että se pystyy ikinä ymmärtään mun ongelmia. Tai no ehkä sittenkin kun se näkee millanen sinivalas oon. Suosittelee varmaan jotain laihdutusleikkausta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta