Löysin mun vanhan päiväkirjan. Ja mä kun luulin et tää syömisvammailu on ihan uus juttu.. Eikä tos päiväkirjas oo kun vaan kaks tekstiä. Eka teksti on kirjotettu vuonna 2009 ja toine 2010.. Eli oon jo sillon ollu jo pahasti sairas. Ensin mietin et laitan ne tekstit tänne, mut sit mietin uudestaan ja totesin etten ehkä sittenkään. Ne kun on jollain tavalla henk.kohtasia eli siis sellasia mun omia juttuja mitä en haluu kenenkään tietävän. Mua ahdistaa kun en osaa ite laittaa ollenkaan ruokaa. Eli siis pitää syödä valmis mikroaterioita. Ja luoja kun noissa aterioissa on kaloreita.

Ärsyttää kun mies yrittää estää mua lähtemästä lenkille. Perusteena se et "sun lihakset ei kehity.." Mä en edes halua mitään lihaksia! En käy lihasten takia lenkeillä vaan yksin ja ainoastaan sen takia että laihtuisin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta