Kuuluukohan anorexiaan hiusten lähtö vai oonko mä jo niin vanha että mun hiukset lähtee sen takia? Mä en tykkää siitä että mun hiukset on ohentunu iiihan hirveesti ja vieläkin lähtee hirveitä tuppoja ihan vaan vetämällä sormet hiusten läpi. Nyyh mulla on ikävä mun pitkiä ja vahvoja hiuksia. Tarvii vissiin järjestää hiuksille hautajaiset.

Ja siis huh ku mä oon taas syöny paljon. Työsalillakin söin pienen perunan ja puoli kauhallista kastiketta. Tosin se oli super pahaa kastiketta ja meinasin oksentaa sen pois joten siis kastiketta meni vähemmän kun puoli kauhallista. Ja sit ku pääsin kotiin mua vahdittiin että lämmitän ja syön perunamuusia ja nakkikastiketta. Ja mä halusin vaan kuolla pois ettei mun olis tarvinu syödä sitä. Huomenna on syötävä vähemmän. Se on lupaus ja mä hirtän itteni jos erehdyn syömään ylimäärästä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta