Huomasin eilen illalla miten täydellinen mä jo oon. Kun mä hallitsen syömiseni ja ne ketkä valittaa etten syö tarpeeks on vaan kateellisia kun ne ei ite pysty samaan. Mä voin vaan rakastaa itteeni. Kaikki mun vanhat vaatteet mitkä ei vielä viime kesänä mahtunu päälle mahtuu taas mun päälle. Onneks en ollu hävittäny niitä vielä.

Ja huomasin tossa ohimennen et vähän mulla on erilaisii hajuvesiä. Niitä on enemmän kun mitä sormilla pystyy laskeen enkä mä ees muistanu että niitä on noin paljon. Joka päivä eri tuoksu niin riittää ainakin kaheks viikoks ennenkun tarvis taas vaihtaa hajuvettä.

Kauhee kun eilen illalla mietin juttuja mitä mun pitäis kirjottaa tänne mutta kun en laittanut niitä mihinkään ylös niin en nyt sit muistakkaan mitä kaikkee mun piti tänne kirjottaa. Pitää ens kerralla kirjottaa na paperille että voin lisäillä niitä tekstejä tännekkin.

Kiitos, hei.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta