Pitäis lähtee lenkille mutta tuntuu etten jaksa... Oli jo rankkaa olla töissä ja tuntu etten jaksa kotiin asti. Joo, mä tiiän et varmaa syöminen niinku auttais mut mä en halua syödä! Mä en voi pilaa mun paastoo... Pitää kaatuu sänkyy lepään tunniks tai kaheks ja lähtee sit sen jälkee lenkille. Mä en voi olla niin huono ja aikaansaamaton että jättäisin lenkin välistä. Kirjotan varmaa myöhemmin lisää... Siis sen lenkin jälkeen..

Noin, nyt on tehty melkein tunnin lenkki ja voin olla tyytyväinen itteeni.Vaiks ois pitäny tehä pidempi lenkki mutta mä oon hirmu väsyny kun löysin mun lääkkeitä lisää ja ne väsytää.. Seuraavaks sänkyy kattoo telkkaria ja sit voikin nukahtaa. Onneks huomen on vapaapäivä niin ei tarvi herää aikasin ja voi tehä pidemmän lenkin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta