Tää on ihan hirvee päivä.. Kumpa saisin nopeesti sen ajan sinne psykpolille etten tapa itteeni.. Koska mulla on ihan hirvee olo. Mä menin taas syömään kismetin enkä miettiny yhtään mitä teen.. Syön itteni ihan palloks sillä että syön suklaata. Ja kun emmä yritä syödä itteeni palloks vaan mun on tarkotus laihtua ja silti mä vaan popsin suklaata. Tekis mieli itkee mut ei tuu kyyneliä. Mikään ei onnistu multa, mä en osaa tehä yhtään mitään. Joku päivä mä oikeesti vielä tapan itteni. Ja mä vähän pelkään ettei se päivä oo kaukana.

Olin äsken lenkillä ja meinasin koko ajan pyörtyy..Mutta sinnikkäästi jaksoin tehä vähän reilu puolen tunnin lenkin vaikka se otti voimille. Mun oli pakko! Ja vaikka mulla on nyt suklaata mutta sinnikkäästi yritä olla syömättä sitä. Siitäkin vaan lihoo..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta