Synttäri stressiä..

 Iiih mulla on synttärit huomenna... En tykkää yhtää eli en varmaa juhli ollenkaan. Ei näin lihavana voi juhlia. Sitten jos mä olisin vähän laihempi niin vois pitää kunnolla hauskaa kavereitten kanssa. Tai no niitte jotka on jäljellä..

Mä oon taas syöny liikaa tänää.. Oli tortilloja ruokana ja mä ahmin niitä kaksi. Yks olis ollu ihan sopiva määrä. Ja niitä jäi vielä huomisellekkin... Mitä mä teen? Eiks kukaan ymmärrä että vähänkö ne lihottaa, ne tekee musta vaan lihavan että näyttäis laihoilta mun vieressä. Kaikki on mua vastaan eikä kukaan ymmärrä.

Pitäis päästä lenkille mutta mua ei päästetä. Laihtuukohan sillä jos kävelee vaan ympyrää omassa huoneessa? Koska vatsoi mä en enää tee lihaksetkin vaan näyttää siltä että oon ihan hirmu lihava.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta