Mä oon niin onnellinen. Oon pystyny syömää tänää vaan 1 mikrohampurilaisen ja vähän lihapullia ja perunamuussia. Ja oon käyny kaks kertaa lenkillä, suunnileen tunnin mittanen lenkki kummallakin kerralla. Eli siis mä teen hirveesti töitä että laihtuisin mutta mun vaaka on vissiin erimieltä mun kanssa koska se ei suostu näyttää yhtää vähempää.. Jo 4 päivää paino on pysyny samana. Sinänsä kai hyvä asia kun se ei ainakaan oo noussut. Mutta mä haluisin painaa reilusti vähemmän. Vähintään 10 kiloo vähemmän niin olisin ihan superonnellinen. Toivottavasti se toteutuu joku päivä. Ja oon siitäkin extra onnellinen kun löysin mun vanhat farkut.. Kuukaus sit kokeilin niitä enkä saanu niitä läheskään kiinni mut nyt ne menee kiinni vaikka vähän tarvii voimia että saa napin kiinni, mutta vaikka sen napin kiinni laitto on vielä hankalaa niin se menee silti kiinni eikä purista mistään kohtaa. Jee!!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta