Siis vitsi kun mä oon lihava. Käytiin tänään lenkillä työsalin porukan kanssa ja meinasin pyörtyä pari kertaa. Mä en vaan meinannu pysyy jaloillani. Ja sit ohjaajat alko valittaa siitä että mä syön liian vähän. Multa evättiin loppu päiväks kaikki liikunta. Ja mua vielä muistutettiin miten mun pitäis oikeesti syödä. No joo kyllä mä sen tiiän miten mun pitäis syödä mutta mä en voi syödä kun mä lihon siitä. Just alan pääsee mun tavote painoo ni mä en voi muuta kun vaan laihduttaa. Ens kerralla mä en sano ohjaajille mitään. Ja jos pyörryn ni se on sit voi voi.. Enkä mä muutenkaan tajua miks mulle vihjaillaan aamusta asti miten kivaa on syödä. Mutta kun mä en voi syödä. En vaan voi. Koska jos syön ni musta tulee muodoton pullukka eikä kukaan enää tykkää musta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta