Miks mä syön liikaa? Miksei kukaan vahdi etten syö? Miks kaikki vaan tarkkailee että varmasti syön edes vähäsen? Mä oon niin uskomattoman lihava että mä varmaan kohta kuolen tähän ylipainoon. Ei oo kivaa kun kukaan ei auta mua laihtuun vaan kaikki kattoo että varmasti syön edes pienen annoksen. Ja sit ne valittaa että syön liian vähän. Huoh helppohan se niille on kun niillä ei oo ylipainoo. Ja mua ärsyttää vieläkin ihan suunnattomasti se kun mun miehellä meni hermot niihin mun vaa'alla käymisiin kun aina vaan valitin miten lihava mä oon ja se otti vaa'an pois enkä enää tiiä mihin se laitto sen. Oon yrittäny ettiä kun oon ollut yksin kotona mut en vaan löydä vaakaa mistään.

Ja kävin pari viikkoo sit ravitsemusterapeutilla. Se laati mulle suunnitelman mitä syömällä en varmasti liho mutta mä oon jo jättäny puolet siitä mitä listassa lukee niin syömättä. Siinä on vaan täysin liikaa syötävää. Miks mut halutaan lihottaa ryhävalaaks?

Miks mä itken nykyään ihan hirveesti? Ei mulle tarvi edes sanoo mitään pahaa enkä mä edes tiiä miks itken melkein koko ajan.. Ehkä se johtuu tästä lihavuudesta. Mutta kyllä mä vielä joku päivä laihdun. Taistelen niin kauan että oon laihempi.
Nykypaino 67kg ja tavote paino 50kg. Kyllä mä siihen pystyn.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta