Mikä mua vaivaa? Rakastan puhua siitä mitä syön ja miten vähän ja onhan sekin ihan kiva kun joku yrittää korjaa mun syömistottumuksia mut mä vaan lupaan hymyillen vakuuttavasti et mä muutan ruokatottumuksiani vaikka en oikeesti oo ees muuttamassa niitä. Tiiän et syön epäterveellisesti mut hei? Ketä se oikeesti haittaa? Kun eiks se vaan oo hyvä et syön ees jotain? Tietty voisin vähän muuttaa mun syömistapoja ja keskittyy vaan pelkän salaatin syömiseen.. 

Ja siis vitsi kun mä oon niin lihava.. Oon lihonu varmaan 100 kiloo ja multa vietiin vaaka etten pääse enää kiukutteleen siitä et paljon mä painan enkä oo vissiin enää koskaan saamassa sitä vaakaa takasin. Se on niin epäreilua. Mitä mä nyt teen? Mistä mä löydän uuden keinon mittaa kuinka paljon painan? 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta