Siis tää on ihan kamalaa. Mä en ymmärrä miks mua on väsyttäny koko päivän vaikka nukuin hyvin viime yönä. Voiskohan tää väsymys johtuu ehkä siitä kun oon syöny ihan sikavähäsen tänään? Tai sit tää johtuu lääkkeistä mitä en usko, kun en oo vielä ottanut tän päivän iltalääkettä. Äsken jo suunnitelin et nappaan nopeesti iltalääkkeet ja sit vaan peiton alle ja silmät kiinni mut sit aloin miettii et mitä mä sit teen jos herään myöhemmin illalla enkä saa enää unta? Huomenna on kuitenkin pakko mennä työsalille.

Ja vähän tuntuu oudolta kun on jo helmikuu vaikka tuntuu et vasta eilenhän oli joulu. Aika menee välillä vaan ihan supernopeesti ja välillä taas hitaammin. Vitsit ku mä oon onnellinen kun löysin tänää kaapin kätköistä lisää henkareita vaikka viel eilen illalla mietin et niitä pitää ostaa lisää ku mulla ei ollu henkaria kahelle takille mutta nyt on kaikki takit onnellisesti henkareissa ja mä voin taas hymyillä onnellisena.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta