Oho vähän tulee myöhässä mut en millään ehtinyt eilen kirjottaa et hyvää ystävänpäivää kaikille!

Mä oon alkanu miettii et pitäiskö ryhtyy kokopäiväseks nudistiks ku mitkään siis ei minkään kokoset vaatteet pysy päällä. Ja ennen jo pelkkä s koko oli niin pieni et ei sitä saanu millään päälle ja nyt jo s koko vaatii jotain lankaa tai vyön et ne pysyy päällä. Enkä mä ees tajuu et miten s koko voi mun päällä vaatii vyön koska mä oon siis niin jumalattoman lihava et eihän mun päälle pitäis ees mahtuu koko s-koko.

Tyhmä oon ku tulin kirjottaa vaik en mä oikeesti keksi mitään mitä mun pitäis tai mitä voisin kirjottaa ja aina kun kirjotan joudun pyyhkii tekstii pois koska tulee jumalattomasti kirjotusvirheitä ja niitähän mä en suostu millään hyväksymään. Kyllä mun tekstien pitää olla oikein kirjotettu ja niin että ne pystyy lukeen ilman et tarvii miettii et mitäköhän tolla tarkotettiin tai et onkohan eoi kilpsu ihan normaali ihminen kun ei sen teksteistä saa mitään selvää.

Ja joo tiiän et haukun itteeni liikaa mut opin sen jo peruskoulussa kun mua kiusattiin ja aina kun mietin et joo ehkä ne on oikeessa ja opin haukkuun itteeni ni ei se haukkuminen ja yksinolo sattunu enää niin paljon.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta