Huoh

Huoh mä haluun tappaa itteni tai jonkun perheenjäsenen kun mut pakotettiin syömään pizzaa.. Vahdittii jokaista suupalaa et syön sen. Onneks ei sentään koko pizzaa ollu pakko syödä ja onneks pääsin lenkille heti sen pizzan jälkeen vaikkei porukka tykänny et lähen. Musta on taas tullu läski mä tahon takas entisiin mittoihin.. Nyt painan 65 g eli oon hirvee läski. Haluisin takas siihen 55 kg koska sillon mahtu kaikki vaattteet huoletta päälle. Ei tarvinu miettii et oon niin läski ettei nää housut mee kiinni tai tää paita puristaa ei tää mahdu. Antakaa mun jumalauta laihtuu takas. Tai antakaa mun kuolla pois. Mitä pahaa siin olis jos vaan kuolisin? Se olis mulle ja kaikille muille helpompaa jos olisin pois tästä maailmasta. Kenenkään ei tarvis vahtii et syön eikä mun tarvis salassa oksentaa kaikkee ruokaa pois mitä syön.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta