Huoh

Tänää on taas se päivä ku toivoisin olevani jo kuollu... Ärsyttää kaikki eikä keksi mtn tekemistä muuta ku miettii miten vois kuolla mahollisimman nopeesti. Haluun pois!! Ei mus kukaa täälä enää tarvi ja poikkis löytää kyl nopeesti uuden. On se sen verran kiva et ei kukaa vois sanoo sille et juu, ei kiitos... Mä haluun vaan kuolla, oon kyllästyny näihi läskeihini enkä saa niitä millään pois. Ja vaik syön max 2 leipää päivässä ni pitäis syödä vielä vähemmän et pääsis näistä läskeistä eroon.... Itken. Haluun pois!! En haluu syödä, mut en haluu joutuu sairaalaankaa. Voi kumpa olis joku luotettava henkilö jolle vois sanoo et "tapa mut" ja sit se tappais ilma lisäkysymyksiä mut en tunne ketään sellasta. Kaikki vaa sanoo et "sun pitää elää vähintään 80 vuotiaaks sit saat kuolla" Miks? Mitä jos mä haluun kuolla nyt ja heti? Mä en halua joutua letkuihin sairaalaan, mä en halua enkä aio syödä. En ainakaa enempää kun sen pari leipää vuorokaudessa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta