Että kun väsyttää ja vaikka yrittäis nyt mennä nukkuu ni ei silti sais unta... Vaikka noitten lääkkeitten pitäis auttaa siihen nukahtamiseen muttei ne auta.. tyhmät lääkkeeet.. Ja jänskättää muutenki huominen. Kun a. miten jaksan herää tarpeeks aikasin että b. jaksan nähdä kaverin kanssa ja c. miten keksin meille tekemistä. Toisaalta ei sen tekemisen keksiminen oo ollu ikinä mulle ongelma. Pitää vaa muistaa se et se ei saa liittyy mitenkään syömiseen. Ei oo vaikeeta olla ite ottamatta ruokaa, ei oo vaikeeta olla syömättä mut en jaksa kavereitten lässytystä siitä miten mä en syö. Kattois mua tarkemmi ni ne näkis miksei mun tarvi syödä. Ainii ja sit jänskättää sekin et pakko yrittää ehtii aamulla syömään jotain että jaksaa mennä kaverii vastaan. Ettai pyörry matkalle... Meinasin taas tänää muutenki pyörtyy iltalenkin aikana. Vähän se on ärsyttävää ja erittäin epämiellyttävää varsinkin kun oon päättäny jo sen etten pyörry toista kertaa ulos. Kerran manskulle riitti mulle, toista kertaa en haluuenkä aio pyörtyy ulos.

Huoh, kai pitäis taas mennä tekee vähä vatsalihaksii ja sit vois mennä oikeesti yrittään nukkumista. Ehken vaan oo tajunnu aikasemmin sitä et pitää yrittää mennä nukkuun aikasemmin että se uni myös tulis. Eikä pidä ressaa siitä et menee aikasin nukkuun ja sit nukahtaa ja herää joskus yöllä. Vittu sithän herään ja sit voi tehä livää vatsoi ja kaikki on hyvin. Ei kukaan pakota mua koko yötä nukkuun kunhan nukun edes vähän pidempäään kun kaks kolme tuntia. Nukun pidempään että jaksan sitten seuraavana päivänä olla taas oma ilonen itteni. Mutta -> vatsoi ja sit zZzZZ... eli siis toivotan jo nyt oikein hyviä unia.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta