Mua pyörryttää eikä mikään auta. Tiiän pitäis olla sängyssä makaamassa mut vähä se kuluttaa vähän kaloreita. Pitäis oikeestaan seistä se kuluttais enemmän kaloreita mutta sit mä en pystyis kirjottaa koska tää pöytä on niin matala. Huoh, kaikki on mua vastaan tänään. Muuttuuko tää joku päivä helpommaks? Ja millä tavalla? Ja koska? Ja ei, mä en ala syömään. Mun on pakko oikeesti vaan laihduttaa ja laihduttaa. Mä en oikeesti tuu koskaa oleen niin laiha kun mitä mä haluisin olla. Mä oon vaan laihduttanu mutta teen vissiin jotain väärin koska mä en laihdu vaan mä vaan lihon.. Vaaka näyttää joka kerta edelliskertaa että oon saanu taas kilon tai pari lisää! Mä haluun tappaa itteni sen takia! Olis niin paljon helpompi vaan leijailla enkelinä tuola taivaalla. Päästä eroon tästä kaikesta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta