Nyt iski hirvee paniikki. Kaveri osti mulle sipsupussin ja mä iso idiootti menin syömään siitä melkein puolet! Miten mä voin?! Mä oon niin idiootti... Nyt mä haluun vaan kuolla pois. Tai no onneks en sentää syöny koko pussia... Ja noi loputhan voi vaan heittää roskikseen ja hymyillen väittää että söin kaikki ja hyvää oli. Ja tosta opin et seuraavan kerran ku se meinaa ostaa sipsuja mulle niin kohteliaasti vaan kieltäydyn. Kyl mä osaan keksii tekosyitä miksen haluu niitä.

Mulla on ikävä sitä aikaa kun pystyin onnellisesti syömään koko pussin sipsuja ilman että tarvi potee syyllisyyttä ja miettiä kuinka paljon mä lihoin siitä. Oli paljon helpompaa. Välillä vaan toivon että olispa tähän lääke jota vaan otettais ja sit pystyis syömään ihan normaalisti ilman mitään oman tunnon tuskia. Ja vihaa itseensä kohtaan et miks söi jotain...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta