Mua ahdistaa ja ärsyttää kun mun on pakko mennä äidin luokse jouluna. Eikä siinä muuten mitään mutta kun se vahtii kun haukka että mä syön. Ja se tunkee aina täyden lautasellisen ruokaa mun eteen ja kaikki on pakko syödä. Miksi se haluaa vaan lihottaa mut? Miksi mä en saa vaan laihtua.

Koitin tänään mun vanhoja farkkuja ja huomasin kauhukseni että mä en enää mahdu niihin. Hirveesti kertyny rasvaa mun vatsan kohdalle kun ei ne farkut mee kiinni. Ahdistaa!

Ja oli muutenkin pikkusen pelottavaa mennä tänä aamuna töihin kun meinasin pyörtyy rapussa. Ärsyttävää kun piti olla koko ajan tuki jostain, joko seinästä tai sit kaiteesta. Mutta mä selvisin! Tää on taas näitä ärsyttävän lyhyitä tekstejä mutta oon pahoillani en millään keksi enempää sanottavaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta