siis ihq!!

Huoh, huomaa ettei oo taas pitkää aikaa kirjottanu... mut toisaalt, ei mua kukaan kaipaa... ei sit yhtään kukaan... voispa kuolla jo pois... ja juu, tiiän ettei sais ajatella tolleen, kun kuitenki on poikkis ja äiti ja muutama kaveri jotka muistaa ja on huolissaa ja plaaplaa mut.. toisaalt oon vihanen itelleni. siis miten mä kehtaan mennä pyörtyyn keskelle manskuu?? ja pitää vaa olla onnelline ettei siihen aikaan kulkenu paljoo autoja tai ollu muutakaa liikennettä,muuten olis käyny iiihan sika pahasti.

enkä ymmärrä itessäni sitäkään että miks otan vastaan työn mitä vihaan ylikaiken? mikä ei tarjoo mulle mitään positiivista? koko ajan tulee vaan jotain valituksii ja jotain "muistiksää tehä sielä kaiken? kun ne soitti et jotain oli jääny tekemättä niin mikäköhän??" argh!! kysyis niiltä ihmisiltä jotka soittaa et mitä on jääny tekemättä et osais kertoo sen sit mullekki, mut ei... mutta ehkäpä toivottavasti jaksiain alkaa iiihan kunnolla ettiin jotain muuta työpaikkaa ni pääsis mahd nopeesti eroon tosta paikasta. tai no kohtahan alkaa ne työkkärin kurssit mitkä on erittäin hyvä syy irtisanoo ittensä niin ei tarvi murehtii mitään tollasii ongelmii eikä pomon ongelmia. on se muutenki kiva kun pomo soittaa et "hei missä on se ja se? kun oon tässä ootellu et koska toimitat ne jne..." vittu olis edes sanonu et niitten on oltava sillä sinä ja sinä päivänä viimestään mut ei... kun siltä kysyy ni saa nii ympäripyöreit vastauksii mitä ei voi ymmärtää ei sit yhtään mitenkään.

niin ja kai sitä mun pitäis vielä kertoo et vähän oon ollu ylpee itestäni. oon aina kuvitellu etten pystyis olee ees vuorokautta ilma ruokaa ja vaa jollai vähän reilu puol litraa nestettä mut olin väärässä. oon vihdoin saavuttanu sen max. 300 kcal per päivä ja yhtenä päivänä viikossa noin 1000kcal. tai nii ainaki kuvittelen set syön niin paljoo vaik todellisuudessa en syö yli 600kcal. niin pirun ylpee itestäni, ainoo harmi täs on vaan se et oon edelleen läskimpi kun lauma norsuja. jos joku oikeest käy lukemassa niin vois kertoo tai antaa ees vinkin mil pääsis ees yhen norsun painoseks ni ei tarvis murehtii nii paljo tätä läskivuorta. se olis oikeesti iihan superihanaa ja toooosi kilttiä, kiitän jo etukäteen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tylsä

Ei näin

ei unta